Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Tüm Tartışmalar
Çalışan bir anne olduğun için suçluluk çektin mi?
Bebeğin senin çalışan bir anne olduğunu anlayınca ne hissetmesini istersin?
Sana lohusayken en iyi gelen şey ne oldu?
Doğum sonrası fiziksel acılar seni nasıl etkiledi?
Lohusayken en çok seni kim anladı?
Doğumdan sonra ilk haftan nasıldı?
Eşinle birlikte ebeveyn olmayı öğrendikçe ne fark ettin?
Bebeğinle il dışarı çıktığında ne hissettin?
Sütünü arttırmak için neler yaptın?
Süt sağmak mı, doğrudan emzirmek mi sana daha kolay gelmedi?
Emzirmeyi bitirdiğinde ne hissettin?
Eşinle en çok hangi konuda anlaşmakta zorlandınız?
Eşin seni gerçekten anladığını hissettiğin bir an oldu mu?
Doğumdan sonra eşinle ilişkinizde en çok ne değişti?
Anne oldun artık şöyle olmalısın denildiğinde ne hissettin?
Emzirmek senin için ne ifade ediyor?
Emzirme sürecinde çevreden en çok ne duydun?
Anneliğini başkalarıyla kıyasladığın oldu mu?
Sütün gelmeyince ne düşündün?
Ev işleri ve bebeğe bakım arasında nasıl denge kurdun?
« Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa »