Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Tüm Tartışmalar
Hamilelikte aşırı duygusallık normal mi?
Yeni doğan bebeğim için kaç adet zıbın almalıyım?
Annelikten sonra eşinizle paylaştığınız en anlamlı rutin nedir?
Eşinizin size en çok destek olduğu an neydi ve bu nasıl hissettirdi?
Annelik sürecinde eşinizle en beklemediğiniz ortak nokta ne oldu?
Eşinizle en çok hangi konuda ortak hareket etmek zorunda kalıyorsunuz?
Bebek sahibi olmaya karar verdiğinizde ne gibi araştırmalar yaptınız ?
psikolojik destek almadan çocuk dünyaya getirmek sağlıklı mı?
Çocuğunuzun sizi en çok şaşırttığı huy ne?
Kendinize “anne olmak dışında kimim?” diye sorduğunuz oldu mu?
En küçük bir başarıyı bile kutladığınız o anı nasıl hatırlıyorsunuz?
Başka annelerin yanında en çok ne zaman eksik hissettiniz?
Çocuğunuzun sizi şaşkına çevirdiği bir cümle hatırlıyor musunuz?
sitede soru paylaşırken etiket otomatik seçilse daha iyi olmaz mı ?
“Keşke kimse bilmeseydi” dediğiniz bir anne anınız var mı?
Neden doğum yaptınız ?
Doğum sonrası keşke doğum yapmasaydım dediniz mi ?
Bir günlüğüne hiçbir sorumluluğunuz olmasaydı ne yapardınız?
anneler neden bu kadar kaygılı?
Annelikle ilgili en çok hangi yargıyı yıktınız?
« Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa »