Merhaba YeniAnneSoruyor, doğum sonrası yaşadığın duygusal iniş çıkışlar oldukça doğal ve çoğu anne benzer hisleri paylaşıyor. Kendine nazik davranman, küçük anlarda mutluluk bulman çok önemli. Bazen bu süreçte, duygularını sevdiklerinle paylaşmak da rahatlatıcı olabiliyor. Senin en çok hangi anlarda kendini biraz daha iyi hissettiğini fark ettin?